Proč budovat povědomí i po 20+ letech na trhu?
I po 20 letech se Vám může lehce stát, že Vaše firma není u potenciálních klientů zapsaná, nebo že nemají přehled o nových produktech, cenách a výhodách. … Číst dál
Vyvijíme 3D konfigurátory, které spojují představy Vašich zákazníků s možnostmi výroby
Jak konfigurátor na webu podporuje prodej a získávání poptávek: 1) Personalizovaný prodejní proces – zákazník se lépe identifikuje s Vaší nabídkou, vybere si vysněnou terasu, pergolu, kryt … Číst dál
Nastartujeme Vaší firmu s měsíčním vedením kampaní zdarma, na ZKOUŠKU.
Také Vás zpomalil LOCKDOWN? Na místo zpomalení Vašeho podnikání vlivem různých omezení Vám nabízíme opačný vývoj. Umíme sestavit scénáře raklamy tak, aby generovaly okamžitý prodej nebo systematicky
podporovaly Vaše obchodní strategie – generovaly schůzky, kalkulace, nebo šířily značku a budovaly povědomí.Vliv rychlosti načtení stránky pro lepší výsledky ve vyhledávání
Pojem SEO optimalizace v sobě skrývá velký kus práce a je třeba dbát na klíčové parametry. Patří sem i rychlost načítání stránek. Pomalu načítané stránky odradí vyhledávače i potenciální … Číst dál
Zvolte si cílovou skupinu
Pokud chceme začít smysluplně cílové skupině nabízet své produkty a služby, je třeba svůj trh podrobit základní analýze. Pak se vynaložená energie vrátí. Musíte si uvědomit, … Číst dál
Jak zaujmout návštěvníky, aby ihned neopustili vaši webovou stránku
Víte co je Bounce Rate? Jde o jeden z nejdůležitějších ukazatelů úspěšnosti projevujících se u online reklamních kampaní a zjišťování úrovně optimalizace cílových stránek. Procentuální poměr, který je mezi … Číst dál
Jak psát popisky produktu na e-shopu
Stále váháte, jak psát popis produktů a zda to děláte dobře? Popis produktu musí především zaujmout pozornost klientů e-shopu a návštěvníků webové stránky. Má je motivovat ke … Číst dál
Persony v hledáčku
Používáte persony při tvorbě obsahu? Ona samotná tvorba person je totiž jedním ze základních používaných nástrojů, jak získat množství inspirace pro tvorbu důležitého obsahu na … Číst dál
Proč použít reklamu na Facebooku
Pokud ještě stále nepoužíváte reklamy na Facebooku, přicházíte tak o část z vašich tržeb. Facebooková reklama je totiž účinná a opravdu se vyplácí. Oslovíte tak velké množství lidí. … Číst dál
Zrušení pravého sloupce reklam ve vyhledávání Google
Proč přichází zrušení pravého sloupce reklam ve výsledcích vyhledávání Google? V PPC branži tato zpráva způsobila tak trochu pozdvižení. Google chce asi vydělat víc peněz. To … Číst dál
Online marketing
Žijeme ve zrychlené době a elektronická komunikace je nutností. Proto vám také nabízíme další naši službu, kterou je online marketing. Dokážeme s vámi komunikovat po drátě a vytvořit … Číst dál
Reklamní agentura Ostrava
Pokud se právě chystáte vstoupit na trh nebo potřebujete zviditelnit váš web nebo eshop, reklamní agentura DRS se sídlem v Ostravě je připravena vám pomoci. Společnost … Číst dál
Vytvoření fungující optimalizace (SEO), je základem pro úspěch
Víte, co je to optimalizace webu pro vyhledávače (SEO)? Internet tvoří obrovskou rozsáhlou síť, na které fungují miliony webů. Úplně ihned po založení vaší stránky … Číst dál
Content marketing
Content marketing vám ve studiu DRS ušijeme na míru. Content marketing vám pomůže oslovit více lidí bez drahé reklamy a propagace. Využije v současnosti asi nejefektivnější marketingový … Číst dál