popisky eshop

Stále váháte, jak psát popis produktů a zda to děláte dobře? Popis produktu musí především zaujmout pozornost klientů e-shopu a návštěvníků webové stránky. Má je motivovat ke koupi produktu či služby. Z hlediska takzvaného content marketingu mají být popisy produktů unikátní. Totéž tvrdí i Google, který potlačí stejný obsah a upřednostňuje originální text. Jde o největší nešvar e-shopů začínajících formou napojení na XML feed dodavatele.

Tvořte vlastní originální texty

Nepřebírejte popisky produktů od dodavatele bez jakýchkoliv úprav. Nehledejte zkratky k cíli a cesty, jak si to usnadnit. Napojení e-shopu na XML feed od vašeho dodavatele je pro začínající podnikatele mnohdy darem a ušetří mnoho času a práce. Má to ale háček, na stejný XML feed může být stejně jako vy napojeno dalších XY stovek e-shopů, nabízejících produkty se stejným názvem, cenou, obrázkem a popisem. Google v žádném případě neupřednostňuje duplicitní obsah. Řešením je úprava programátorem, který umožnil úpravy. Prostřednictvím XML feedu se lze aktualizovat skladové množství, nové produkty i obrázky se zachováním unikátního obsahu. Google upřednostňuje bohaté texty, synonyma, umí skloňovat klíčová slova, ale za přeoptimalizované texty je na druhou stranu možná i penalizace. Seznam naopak preferuje počet výskytů klíčového slova na stránce v přesné shodě, na kterou se dělá optimalizace.

Najděte vhodný kompromis

Neexistuje předepsaný počet znaků, prioritou je co nejlépe popsat váš produkt, dopřát pocit smyslového vnímání jako je kontakt s produktem v klasické kamenné prodejně. Klient hledá konkrétní specifikace, informace, odpovědi na otázky i rady prostřednictvím Livechatu nebo FAQ. Pokud jde o SEO, název produktu nemá přesáhnout 64 znaků a meta description 156 znaků. Položky mají obsahovat konkrétní klíčové slovo či jeho synonymum, dobré vysvětlení produktu nebo služby a vzbuzení zájmu pro zakoupení. Místo všeobecné fráze, která je všude, zvolte zajímavou formulaci. Pokuste se vcítit do kůže potenciálního zákazníka, pište srozumitelně pro cílovou skupinu.


Napište nám

captcha
Opište znaky z obrázku.

* / Povinná položka