Jak konfigurátor na webu podporuje prodej a získávání poptávek:

1) Personalizovaný prodejní proces – zákazník se lépe identifikuje s Vaší nabídkou,
vybere si vysněnou terasu, pergolu, kryt na bazén, garážová vrata nebo třeba plot
2) Zákazník má možnost interaktivně si sestavit produkt a získat jasnou představu z několika pohledů nebo detailů,
vybrat si doplňky, rozměry, materiál, barevnost apod.
3) Zvyšuje konkurenceschopnost – místo pouhé návštěvy webu získáte zadání poptávajícího,
jeho preference a úvodní kontakt
4) Možnost cenového odhadu – podle zadání může rovněž poskytnout předběžný cenový odhad,
cena zákazníka nasměruje při volbě dalších možností a doplňků
5) Oslovení většího rádiusu zákazníků – pomocí internetu lze oslovit zákazníky bez nutnosti návštěvy fyzické prodejny.
Můžete si objednat požadovaný výrobek kdykoli a kdekoli s přístupem k internetu.

Výstupem z konfigurátoru může být strukturovaná poptávka obsahující:
– zvolenou variantu s vybranými doplňky, barevností a povrchovými úpravami
– finální vytvořený náhled pro schválení a podrobnější kalkulaci,
  nebo rovnou automatická kalkulace ceny
– v případě e-shopu také objednávka pro výrobu
  s rozpadem ceny na materiál, výrobu a montáž

Tvoříme řešení konfigurátoru na klíč:
– Vytvoříme 3D modely a vizualizací produktů
(můžeme využít také Vaší výkresovou dokumentaci, nebo modely z konstrukčních softwarů)
– naprogramujeme požadovanou funkčnost a zajistíme nasazení na stávající web / eshop
– vytvoření prezentace na klíč včetně online reklamních kampaní na Facebooku a Googlu

Reference:
Konfigurátor lodžií si můžete vyzkoušet na webu společnosti Tomáš STRAUB s.r.o.
PERWOOD – český výrobce WPC teras, plotů a obkladů
Ukázky produktových vizualizací, vhodných pro konfigurace


Vyrábíte na míru nebo prodáváte produkty v materiálových variantách? Nechejte zákazníky si vybrat.

Vytvoříme pro Vás konfigurátor pro web nebo e-shop a pomůžeme Vám s online kampaní. Vaši představu a dotazy můžeme nezávazně probrat na schůzce.