I po 20 letech se Vám může lehce stát, že Vaše firma není u potenciálních klientů zapsaná, nebo že nemají přehled
o nových produktech, cenách a výhodách.
Tento fakt můžete změnit kampaní na budování povědomí, která připravuje
půdu pro nový obchod. Důvěryhodné povědomí o značce a produktech zásadně ovlivňuje nákupní rozhodování
a právě proto zpravidla vítězí silné značky, které jdou dlouhodobě vidět a to jak v B2B tak B2C oblasti.


AI targeting Vám pomůže být efektivnější než kdykoli předtím
– oslovíte trh v různých fázích rozhodovacího procesu, od studených kontaktů až po aktuální obchody
– pomocí AI facebooku a databáze Vašich klientů si vytvoříte optimální publikum, nákladově se můžete dostat
pod 1 Kč/ proklik, což jinde nedostanete
– odchytáváte zákazníky ještě před vlastním hledáním, je to cesta na Váš web, PR článek nebo produktovou stránku
ve správný čas. Při tvorbě obsahu je samozřejmě důležité udržet identitu značky, důvěryhodnost a etickou integritu.
Představte si, že tímto způsobem komunikujete jasné USP (unikátní prodejní argumenty) a zároveň hodláte oslovit
omezenou, ale potenciální skupinu zákazníků. Přesně o tom je AI targeting.

Kvalitní obsah Vás vystřelí před konkurenci
Na trhu se neustále objevují nové značky a podobné produkty, proto ty své inovujte a přinášejte zákazníkům
stále něco nového = inovujte služby, cenovou politiku, technologie a segmentujte cílovou skupinu. Hlavním
úkolem je dosáhnout rovnováhy mezi cíli značky a zájmy publika – dosáhnete tak na lepší výsledky v rámci
ceny prokliků i počtu leadů z Vašeho webu.


Kampaně na budování povědomí umíme.

Domluvte si úvodní konzultaci zdarma. Kontakt: Marek Dužyk, tel.: 603 757 092