Úspěšný web může odpovídat mnoha představám. Každý má jinou představu. Web by měl být dohledatelný ve vyhledávačích. Polovina návštěv firemních webů vždy pochází totiž z vyhledávačů.

  • tato návštěvnost nic nestojí
  • jde o relevantní návštěvnost a lidé hledají to, co na nabízíte
  • váš web má užitečný obsah, kde lidé naleznou to, co hledají

Lidé nechodí za grafikou, ale hledají odpovědi na své potřeby, problémy a touhy. Kvalitní obsah vždy vzbuzuje důvěru. A s touto důvěrou dojde i k prodeji vaší služby či produktu. Užitečný obsah vám zajistí zpětné odkazy i doporučení a následkem toho zvýšíte návštěvnost.

Web má plnit stanovené cíle

Pokud web nemá jasně stanovené cíle, nelze určit, zda není úspěšný. A pokud je neměříte, nemůžete určit, zda je úspěšný. Jestliže web stanovené a měřené cíle nakonec neplní, je čas to změnit. Tvorba úspěšného webu ne začíná grafickým návrhem vaší domovské stránky webu.

  • analýza businessu, stanovení cílů webu, obchodních i měřených
  • zpracování analýzy zákazníka na základě toho, jak myslí a jak se chová
  • analýza klíčových slov ve vyhledávání je zásadní tvorbu obsahu i návrh obsahové architektury
  • návrh obsahové architektury webu
  • návrh obsahu jednotlivých stránek webu
  • příprava drátěného modelu webu, tedy wireframe, črta pro určení umístění funkčních prvků
  • grafik podle zadání z předchozích kroků zpracuje grafický vzhled webu
  • návrh webu připraví zkušený webdesignér ve spolupráci s grafikem, kodérem a programátorem

Nastavení měření a vyhodnocování cílů

Stanovení cílů webu je pak třeba průběžně měřit. Použijte volně dostupný analytický nástroj s názvem Google Analytics. Měřte pouze to, co vás zajímá. Podívejte se také na vztah zvýšení návštěvnosti z vyhledávačů a následném počtu objednávek. Zanalyzujete obchodně úspěšný web v praxi. Investice do webu je investicí do toho nejlepšího obchodníka, protože vám bude vydělávat.

Úspěšný web v praxi

Úspěšný web v praxi


Napište nám

captcha
Opište znaky z obrázku.

* / Povinná položka