Pokud máte e-shop a hodláte své zboží propagovat třeba na srovnávačích zboží jako je Heureka.cz nebo Zboží.cz, nebojte se vůbec pojmů jako je XML feed, párování nebo bidding. Jsou to slova skrývající naprosto jednoduché, ale velmi praktické věci. Určitě je zvládnete a přijdete na to, že vám dovedou usnadnit práci i prodej vašich nabízených produktů na e-shopu a webových stránkách.

Srovnávače

Srovnávače

Pojmy a nástroje jako XML feed

XML feed je prostá přípona formátu jako třeba známé .doc nebo .pdf. Uvnitř najdete dokument se všemi informacemi o vašich produktech. Jde o název, jeho dostupnost, počet kusů, cena dopravy a mnoho dalších. Zapisují se do špičatých závorek a výsledný text vypadá trochu jinak než běžný. Pokud si sami nevíte rady, existují i školení. Pokud je třeba úprav, tak XML feed jde zvládnou t snadno upravit pomocí nástroje Mergado.

Když se řekne párování

Párování skrývá jednoduché přiřazení všech vašich produktů do správné skupiny na srovnávači zboží. Jde o jeho správnost. Řasenky k řasenkám a hodinky k hodinkám. Když svoje zboží totiž správně spárujete, vaši zákazníci jej velmi snadno najdou ve správné skupině. Tam bude společně se všemi ostatními stejnými produkty od vašich konkurentů. Pak už jej stačí jen správně nabídnout a popsat. Texty jsou velmi důležité. Pokud budete mít okopírované texty, jako každý druhý a bez přidané informační hodnoty, tak se to může projevit na účinnosti.

Co je to bidding

Bidding přináší další možnosti. Jde o zajímavý nástroj. Lidé nejčastěji klikají na ta produkty, které jsou nejvýš na stránce. Produkty se mnohem lépe prodávají. Jde o to dostat své produkty na první pozice. Na to stačí právě bidding. Jde o jistou malou aukci automaticky uskutečněnou vždy, když kdokoliv hledá váš produkt. Vy spolu s vašimi konkurenty nabídnete cenu, kterou zaplatíte za to, že se váš produkt pak umístí na první pozici. Záleží na tom, kdo nabídne nejvíce. Zaplatíte jen tehdy, pokud se uživatel proklikne na vaše stránky.


Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.

Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.