Zobrazení chybové stránky tak trochu souvisí s nefunkčními odkazy. Lze najít souvislost s nekontrolovaným linkbuildingem, špatnou správou vlastního webu a vyřazenými produkty.

Chybová stránka 404

Tato stránka 404 informuje o možných důvodech, proč se na ni návštěvník webu dostal a následně má nabídnout řešení s odkazem na hlavní stránku nebo kategorii. Musíte ji monitorovat a stále zjišťovat, o které chybové stránky jde.

  • funkci podporuje Google Analytics a pro jiné redakční systémy najdete alternativy

Využijte potenciál sociálních sítí

Sociální sítě jsou dnes samozřejmostí a představují významnou oblast. Provažte kontakty, ukažte se a získejte důvěru. Nečekejte ale zázraky. Facebook a další sociální platformy přímo neprodávají, přesto mají svůj účel.

  • volte vhodné sociální sítě podle vašeho zaměření a pak se na nich propagujte
  • udržujte stejný styl komunikace jako na hlavním webu
  • využijte všech výhod a funkcí zvolené platformy
  • marketing na sociálních sítích je stejný jako u jiných typů sdělení

Využijte cross-selling a up-selling

Cross-selling se zakládá na prodeji souvisejících produktů. Princip je vhodný u prvního nákupu i u pravidelných nákupů. K řasence tužku na oči a ke kávě šálek na kávu. Postupy různě kombinujte. Up-selling je navyšovací prodej kvalitativně lepšího zboží. Oba způsoby vedou ke zvýšení zisku z jednotlivých nákupů.

  • obě metody kombinujte s dalšími druhy marketingu
  • propojte je s e-mailem a newslettery
  • efektivně pracujte se získanými zákazníky, což je snazší než získávání nových

Využijte e-mailový marketing

Podle statistik a výzkumů se 81 % obchodů uzavírá po pátém kontaktu. 90 % obchodníků to před pátým kontaktem vzdá. Základem je tedy dobrá komunikace, která v sobě skrývá obrovský potenciál.

  • zaměřte se na efektivní sbírání kontaktů
  • zasílejte kvalitní obsah, e-mailing je levný, dobře měřitelný, snadno automatizovatelný
  • dobře zvládnutý e-mailový marketing je kanál s nejvyšší návratností vydaných investic
  • zkuste SmartEmailing s obsáhlou akademií znalostí

Vyhodnocujte výsledky

Správným vyhodnocováním dosažených výsledků můžete smysluplně a cíleně upravit dlouhodobou strategii. Vyhodnocujte důležité metriky.

  • celkovou návštěvnost a zdroje návštěvnosti
  • konverzní poměr
  • obrat, zisk a návratnost investic
  • nejprodávanější sortiment a trendy
  • průměrnou hodnotu objednávky
  • efektivitu jednotlivých stránek eshopu, vyšší aktivitu na stránkách a míru opuštění
  • zmínky o vašem webu
sociální sítě, e-mailing, analytika

sociální sítě, e-mailing, analytika


Napište nám

captcha
Opište znaky z obrázku.

* / Povinná položka