Další pozornost je třeba věnovat obrázkům a jejich používání při vkládání na webové stránky. Při správném provedení vkládání pomůžete vyhledávačům i zrakově postiženým návštěvníkům poznat váš obsah a získáte návštěvníky ze služeb jako Google images a Obrázky.cz. Mezi hlavní chyby patří následující údaje.

Obrázky a další multimediální obsah

  • nevyplněný atribut alt u obrázků a jejich špatný název, respektive URL
  • použití nesprávné velikosti – náhled je v podstatě zmenšený originál, kdy návštěvníci zbytečně stahují další data
  • zkuste video, které je tematicky atraktivní obsah pro snadnější získávání odkazů
  • upozorněte vyhledávače na obsah sdělení a využijte video pro SEO

Špatná navigace

Navigace má být přehledná, na vhodném místě a zohledňovat hlavní pojmy z analýzy klíčových slov. Preferujte raději kratší a lehce zapamatovatelná URL kategorií a produktů.

  • jednotlivá slova oddělujte pomlčkami
  • URL nemá obsahovat ID relací, více parametrů a vícenásobná přesměrování

Při zadání do vyhledávacího pole různých jazykových kombinací musí váš web zobrazit základní termíny odpovídající položky. Vyzkoušejte, zda to funguje.

  • splňte pravidlo maximálních 3. kliknutí pro návštěvu jakékoliv stránky
  • u rozbalovacích položek použijte vždy šipku/y
  • u větších webů použijte drobečkovou navigaci
  • návštěvník má vždy vědět, ve které části vašeho webu se právě nachází
  • použití křížových odkazů je výhodné pro cross-selling
  • použití více cest pro konkrétní stránku, jako filtrování, kategorizace a sitemap

SEO vás nespasí

SEO není to, co vám automaticky zajistí vyšší návštěvnost a větší zisky. Pokud se dostanete na přední pozice ve vyhledávačích, ještě to není známka úspěchu. SEO je jen část. Nežádejte po zákaznících registraci pro nákup a připravte jim intuitivní web.

  • SEO je jeden z důležitých faktorů, ale samo o sobě nestačí

Zesilte odkazový profil

Zaměřte se na vytvoření kvalitního a uživatelsky přívětivého webu s kvalitním obsahem. Pracujte na neustálém získávání kvalitních odkazů.

  • pro vyhledávače pro upřednostnění vašeho eshopu zadejte zpětné odkazy
  • linkbuilding je založen na přímé akci, oslovování partnerů, influencerů a webů k inzerci
  • pasivní získávání odkazů formou lákání backlinků na kvalitní, unikátní a atraktivní obsah

Budujte dlouhodobou strategii

Musíte mít vizi, definovaného cílového zákazníka jako jedince i v rámci skupiny, SEO, linkbuilding, obsahový marketing, časový plán, propracované účetnictví i stanovený rozpočet. Vše souvisí s provozem eshopu i nabízenou službou. Vytvořte si dlouhodobou strategii.

Provozování eshopu není sranda

Provozování eshopu není sranda


Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.

Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.