V poslední době mnoho průzkumů jasně prokázalo, že světem internetu hýbou mobilní weby. Pokud jej ještě nemáte, je nejvyšší čas. Například průzkum společnosti NetMonitor, přišel s výsledkem průzkumu za rok 2015. Na českém internetu se pohybuje a nakupuje pomocí svého mobilního zařízení 4 012 580 uživatelů. To je neuvěřitelné číslo. Přes 20 % vyhledávání na Google se provádí skrz mobilní zařízení. Přes 25 % emailů je přečteno na mobilních telefonech a 10 % za pomocí tabletů.

Responzivní web?

Responzivní web?

Mobilní web

Můžete si nechat vytvořit mobilní aplikaci, i když jde o dražší řešení. Můžete si také nechat vyrobit novou verzi vašeho webu, která bude na mobilním zařízení fungovat. Správa webu i implementace bude ale znamenat další výdaje. Můžete si nechat vytvořit responzivní web, který se přizpůsobí každému zařízení a vaše data budou na jednom místě.

Doby, kdy stačilo web sladit pro jedno, nebo dvě rozlišení jsou za námi. Počty typů rozlišení rostou jak houby po dešti. Jiné pro velké monitory nebo na rozlišení malých smartphonů. Pokud vám grafik provede 3 verze návrhu pro smartphone, tablet a desktop, udělá tak pouze statické obrázky s fixní šířkou webu. Při této implementaci je nutné zohlednit i jiné věci. Design webu musí být univerzální.

Pokud srovnáme fixní a fluidní web, fixní šablony dávají přesné velikosti stránky odpovídající rozlišení monitoru. Fluidní layout umí upravit šířku stránky podle potřebné velikosti aktuálního okna i typu zařízení, na kterém je web prohlížen.

Google a responzivní design

Google upřednostňuje responzivní design při vyhledávání pomocí mobilního zařízení. Pomocí jednotných URL adres pro mobilní i desktopovovu verzi bude fungovat i SEO master a linkbuilder. Bude vyhovovat i robotům vyhledávačů, kteří nebudou řešit duplicitní obsah na dvou jiných adresách. Nekvalitní obsah ale responzivní design nezachrání, věnujte dostatečnou péči i obsahu. Texty musí být použitelné pro všechna zařízení, stručné a členěné do odstavců i nadpisů. Obrázky větší a nevkládejte do nich text. Pokud potřebujete poradit, tak ideálně kontaktujte své tvůrce webových stránek.


Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.

Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.