crm system

Databázová aplikace, nebo chcete-li informační systém CRM (Customer Relationship Management – řízení vztahů se zákazníky) je velmi dobrou podporou řízení vztahů se zákazníky. C Jde o zjednodušení a zefektivnění práce s informacemi v obchodním vztahu.

Běžný CRM systém

Systém umožňuje evidenci obchodních partnerů i s kontakty, kterou je možno spravovat včetně obchodní komunikace. Umožňuje také vedení objednávek, tisk dokumentů přímo z CRM systému a mnohé další funkce. Jednotlivé systémy se velmi různí. Na každém úkolu tak dokážete ušetřit i několik minut a kdo umí počítat, dojdou mu ty ušetřené desítky hodin měsíčně na stovkách denně provedených úkolů.

Co získáte s CRM systémem

Lze prohloubit vztah se zákazníky díky informacím pohromadě. Okamžitý přístup k informacím zlepší i produktivitu týmové spolupráce a docílíte plné automatizace vašich firemních procesů. Pokud máte rádi pravidelný a neustálý přehled, reporting a statistické analýzy informačních segmentů jsou pro CRM systém hračka. Online CRM systém je běžně dostupný ze všech klasických PC i mobilních telefonech. Systém umožňuje i různé jazykové mutace v uživatelském prostředí.

Software jako služba

Poslední dobou je na vzestupu trend poskytovat software jako službu. Setkáte se s ním pod zkratkou SaaS – Software as a Service. Obliba roste zejména díky úsporám času, financí i cenovému zpřístupnění vyspělých softwarových řešení. To vše v mnohem širšímu spektru uživatelů CRM systému jako velmi dobré služby. Ta pak odstraňuje mnoho potíží, nedokonalostí a zdlouhavých operací, které jsou zcela běžné u softwarových instalací na počítačích, kde není umožněno týmově spolupracovat se všemi informacemi.


Napište nám

captcha
Opište znaky z obrázku.

* / Povinná položka