Je třeba vědět, že u vás nenakoupí každý. Jistě máte specifickou nabídku pro specifický typ zákazníků. Každý z nás je jedinečný a konkrétní aktivitu dělá z určitých důvodů.

Orientace na cílového zákazníka

  • vzbuďte zájem o vaše produkty
  • buďte konkrétní ve svých sděleních
  • vytvořte si persony, pro které budete tvořit nabídku a obsah

Kvalitní titulky stránek

Titulek je tím nejdůležitějším samostatným SEO faktorem. Má primární úlohu z hlediska optimalizace pro vyhledávače, protože se zobrazuje na mnoha místech.

  • krátký výstižný text, který informuje o obsahu stránky
  • navrhujte jej na základě analýzy klíčových slov a obsahu stránky
  • text musí vyzývat ke kliknutí
  • musí být viditelný ve vyhledávačích, agregátorech i příspěvcích na sociálních sítích

Meta tag description

Krátký popisek umístěný v hlavičce stránky ve stručnosti informuje o textu na dané stránce, jde o rozšířený titulek. Význam meta tagu je z hlediska SEO menší a obejdete se i bez něj. U eshopů je dobré jej vyplnit zejména u hlavních produktů v sortimentu.

  • popisek v meta tag description vyhledávače zobrazí ve svých výsledcích, pokud na stránce nenajdou dostatek obsahu
  • Facebook jej používá při sdílení
  • text má obsahovat výzvu k akci

Přehledný zdrojový kód

Čistý a přehledný zdrojový kód s minimem in-line vložených CSS stylů, JavaScript a podobně. Potíže tkví v zobrazování stránek v různých prohlížečích. Web musí být kvalitně zobrazen prostřednictvím počítače, tabletů i mobilních telefonů. Nemusíte mít 100% validní HTML kód, neboť si vyhledávače i moderní prohlížeče poradí i s běžnými chybami.

  • pro kontrolu zvolte validátor W3C
  • stránky v různých prohlížečích zobrazíte díky službě Browsershots.org
  • zkuste procházení stránek prostřednictvím textového prohlížeče Lynx, který vidí stránky naprosto stejně jako vyhledávače
  • pro bezproblémovou indexaci vašich stránek usnadněte procházení
  • robot vyhledávače nezaindexuje stránku vyžadující vyplnění vstupního formuláře

Interní linkbuilding a nefunkční odkazy

Odstraňte nefunkční odkazy z vlastního webu. Jde o velmi častou a zásadní chybu.

  • pravidelně používejte nástroj Xenu pro hledání nefunkčních odkazů
  • změna URL bez přesměrování starých adres přináší ztrátu dříve získaných zpětných odkazů

Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.

Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.