Systém CRM a nové digitální technologie umožňují mnohem inteligentnější způsob cílení reklamy. Někdy se o něm mluví jako o customer centric nebo marketingu 3.0. Jde o marketing, jehož cílem je prodávat produkty na míru vybraným klientům ve správný čas skrze v hodný marketingový kanál. Doba, kdy bylo online prostředí bráno jako nenapojené na ostatní aktivity společnosti, je ta tam. Skrze dokonalou zákaznickou databázi roste objem obchodů uzavřených právě v online a růst se bude v následujících letech zvyšovat.

Analýza jako nástroj budoucnosti

propojte crm online

Sběr online dat, analýza a měření výkonnosti při správném nastavení může sloužit k vytváření přehledů návštěvnosti. Při takzvané deanonymizaci části webu a v ostatních kanálech lze pracovat s informacemi o konkrétních provedených akcích zákazníka na webu, v internetovém bankovnictví, selfcare portále, e-shopu, v produktové nebo reklamní micro-site. I když se klient nedostane k dokončení nákupu či k uzavření smlouvy, lze jej kontaktovat s dalšími informacemi. V Google Adwords se nově dá cílit PPC reklama na konkrétní již stávající zákazníky právě z CRM databáze. Při párování dat mezi Google Adwords a zákazníky probíhající přes emailové adresy lze udělat velký kus práce. Google Adwords a CRM

Do této služby se dají nahrávat celé csv soubory obsahující emailové adresy či jejich hashe. Po nahrání souboru dojde na straně Google k párování CRM emailových adres přímo s účty právě v Google. Celá úspěšnost párování závisí od databáze. Negativně ji může ovlivnit například množství zákaznických emailů probíhajících na službě Seznam.cz. I přesto se dá očekávat velká úspěšnost kolem 50 %. Po nahrání celého seznamu emailů a spárování na Google účty může dojít k nastavení PPC reklamy na vámi vybrané stávající klienty. To se bude zobrazovat ve službách Googlu jako je Search, Gmail a YouTube. Podobnou službu nabízí Facebook i Twitter.


Napište nám

captcha
Opište znaky z obrázku.

* / Povinná položka