Co na webovou stránku nepatří?

Co na webovou stránku nepatří?

Všude je mnoho rad, co na váš web máte určitě dát, jak při jeho tvorbě postupovat a na co nezapomenout. Dnes si ale také řekneme, co na ten váš nový web určitě nedat.

Není opravdu nic víc odpuzujícího, odrazujícího a horšího, než když v klidu relaxujete a sedíte u počítače a prohlížíte si webové stránky a najednou na vás naprosto z čista jasna začne hulákat nějaká naprosto nevkusná hudba. Většinou jde o tisíckrát ohranou odrhovačku nebo jako z udělání něco, co opravdu bytostně nesnášíte a nedá se to vypnout.

Takové typy stránek většina uživatelů velmi rychle opouští. Nikdy nevytvářejte stránky tak, aby vám z nich lidé zděšeně utíkali, ale naopak tak, aby z nich nikdy nechtěli odejít. Pokud však za každou cenu chcete hrající hudbu mít na svém novém webu, docilte, že standardně bude vypnutá. Uživatel si ji sám může zapnout pouze v případě, když o to jeví opravdový zájem. Stejně tak by měla dát rychle znovu vypnout.

Co tedy na žádný web stoprocentně nepatří:

  • hrající hudba, kterou nemůžete nijak vypnout
  • stupidní animované obrázky
  • pohybující se text za kursorem myši
  • blikající a jezdící texty, které jsou prostředky vyvolávající epileptický záchvat
  • ikonky informující uživatele o skutečnosti, že stránky plní standardy tvorby webu
  • počítadlo návštěvníků, které uživatele stránek většinou nezajímá, lze jej vést pro sebe, ale nevystavovat jej na svých stránkách, odrazuje to, pokud zatím chodí na stránky málo lidí
  • datum a čas, kdo má ten den svátek a podobné údaje odvádějící pozornost
  • naprosto nenáviděná a vysoce otravná vyskakující okna
  • informace o optimalizaci stránek, o rozlišení a určení pro daný prohlížeč

Takto optimalizovaný web by neměl vůbec být. Je třeba mít od začátku až do konce utvořeny webové stránky tak, aby se velmi dobře zobrazovaly napříč spektrem rozlišení různých typů zařízení, monitorů, displejů a prohlížečů.


Kontaktujte nás, přivedeme VÁM nové zákazníky.

Pojďte se setkat ohledně reklamy a možností ve Vašem oboru. Pokud navíc zašlete základní info o Vaší firmě, získáte zdarma také reálné odhady, jak Vám reklama bude fungovat. Nebo volejte 603 757 092.