crm systemy

Nechte si vytvořit internetovou aplikaci, CRM na míru podle svého zadání a technických požadavků na následnou správu a funkčnost vytvořeného systému. Studio DRS v Ostravě má více než 15 let zkušeností s vývojem aplikací, CRM pro franšízové sítě, intranety pro školy, aplikace pro výuku ve formě e-learningu, rezervační systémy, firemní informační systémy nebo realitní servery. Námi vytvořené řešení vždy splňuje všechny technické parametry, které zaručují bezchybný chod. Naším záměrem je bezpečnost a ochrana zpracovávaných dat, jasná kompatibilita i stabilita systému pro předpokládané množství dat. Řešení musí mít také modulární a rozšířitelné.

CRM systémy od začátku až do konce

Každé realizaci předchází konzultace a přesná formulace vašich požadavků na funkčnost systému a specifikace všech možných reálných omezení. Nejprve vždy proběhne analýza a následně navrhneme řešení databázového modelu, takzvaný ER-diagram. Vytvoříme vstupně-výstupní sestavy pro správu vaší databáze, provedeme seznam funkcí systému a prověříme a vytvoříme způsob zabezpečení a uživatelských práv. Přistoupíme k programování, implementaci a technickému nastavení na serveru. Připravíme veškerou dokumentaci, zvolíme formu testování a uvedeme web do provozu. Zaměříme se také na technickou podporu a servis včetně dalšího vývoje aplikace.

Možnosti CRM systému

Správný CRM systém má možnost online řešení s okamžitým přístupem přes libovolný internetový prohlížeč, smartphone a tablet. CRM umí evidovat databázi klientů a kontaktů. V rámci Call Centra zahrnuje historii telefonátů a vede i úkoly pro navolávání. Samozřejmostí je propracovaný vizuální kalendář, možnost filtrování a tvorba barev i typů událostí. Zahrneme systém práv a pohledů, jiné tak bude mít ředitel, majitel, technici, obchodníci či telefonistky. CRM systémy zahrnují fakturaci, možnost vystavování dokladů i párování plateb s bankou, provizní systém, a jsou v něm obsaženy i veškeré firemní dokumentace jako smlouvy, kalkulace i cenové nabídky.

CRM systémy dávají možnost úkolování zaměstnanců podle pracovního postupu, ale i rozdělení obchodu na země, kraje, okresy či městské části. CRM systémy zahrnují i jazykové mutace, možnosti překladů a použití tohoto systému pro další země. Bezpečnost a přenos dat je dán SSL/HTTPS certifikátem a možností přihlášení pouze z dané IP adresy. Samozřejmostí je pravidelné zálohování systému a dat, profesionální serverhosting a technická podpora. CRM systémy zahrnují kompletní servis a další vývoj.


Napište nám

captcha
Opište znaky z obrázku.

* / Povinná položka