Fungující strategie na internetu – musí mít především návratnost. To je základ.
Soustřeďte se tedy na 3 základní čísla – vzorec návratnosti:


Chystáte-li nový web, produkt, službu a reklamní kampaň, sledujte tři hodnoty, které
vypovídají o výkonnosti Vaší reklamy, o tom zda se náklady vracejí a o tom, co je třeba
optimalizovat. Nic jiného nesledujte, nerozptylujte svou pozornost, úsilí ani prostředky.
Jsou to:

1) návštěvnost Vašeho webu
Mějte na paměti, ikdyž budete mít špičkový produkt, krásný web – vždy se zajímejte
o návštěvnost a zdroje návštěv – neboť ty můžete ovlivnit a řídit kampaní. 50návštěv
měsíčně je vážně málo počítáme-li např., že každý 100-tý návštěvník nakoupí…

2) cena jedné návštěvy
Za předpokladu, že Váš web nemá historii a optimalizovaný obsah pro vyhledávače,
budete se muset spokojit/spolehnout na návštěvy, plynoucí z reklamních kampaní.
Ujistěte se, že jste udělali vše pro to, aby návštěva nebyla příliš drahá. A pokud ano,
aby zapadala do vzorce návratnosti.

3) počet návštěv, potřebných pro prodej
Poslední měřenou hodnotou je počet návštěv, potřebných pro jeden nákup / objednávku

Tyto hodnoty dohromady nám řeknou vše podstatné, a to – jestli kampaň kterou vedete
má návratnost nebo ne. Obor online reklamy je samozřejmě mnohem obsáhlejší a navíc
velmi dynamický a specifický pro různá odvětví podnikání a podpory prodeje.
V každém případě, ale musí fungovat tento jednoduchý vzorec – ukazatel návratnosti.

Umíme sestavit scénáře raklamy tak, aby generovaly okamžitý prodej nebo podporovaly
obchodní strategie (generovaly schůzky, kalkulace, nebo vytvářely potřebu). Využíjte
možnost nastartovat Vaše produkty a služby a získat více práce a zakázek.
Vytvoříme pro Vás ziskovou kampaň.

 


Nastartujeme Vaše produkty a služby

Umíme sestavit scénáře raklamy tak, aby generovaly okamžitý prodej nebo podporovaly obchodní strategie (generovaly schůzky, kalkulace, nebo vytvářely potřebu) Pošlete bližší informace o Vaší firmě nebo rovnou volejte 603 757 092